Digital strategi - forstå hvordan det hele henger sammen

Digital strategi - forstå hvordan det hele henger sammen

3,000.00

Hver økt er på 90 minutter, pluss en kort oppfølging etter 2-3 uker.

Det er dyrt å ansette noen til å ta over alt for deg, men det er enda dyrere å ikke vite hvor og hvordan man bør arbeide.

Quantity:
Kjøp

Det tar litt tid før man har råd til å skaffe en person til å ta over markedsføringen for en, og man har ikke råd til å ikke få hjelp. Så hvordan kan man gjøre det selv, uten å rote bort tid og kapasitet? Man lager seg en strategi, og holder seg til den. Man kan sette den opp selv, men ofte vil en fra utsiden kunne se hva som faktisk bør gjøres, og hva man bør fokusere mindre på. Det er her jeg vil hjelpe, spesielt siden jeg har erfaringen selv (som du kan lese under). Hvor bør man bruke tiden sin for få mest ut av den, hva er du god på og vil gjøre selv, hva er du ikke så god på og hva kan man automatiseres for å spare deg vesentlig med tid.

Derfor har jeg også satt opp en oppfølgingsøkt etter 2-3 uker, slik at jeg holder deg litt “ansvarlig” og ser at du faktisk gjennomfører det vi har planlagt!

Selv har jeg brukt ekstern hjelp, og bruker det fortsatt, fordi jeg ofte ser meg blind på eget arbeid. Selvom jeg har hjulpet mange bedrifter som ønsker å gjøre nesten alt selv, delvis selv eller som ønsker å lære seg mer om hva som skjer - så trenger jeg og fokus, og ser 100% verdien i det. Been there, done that for å si det sånn!

Det jeg merker at de fleste sliter med er hvordan ting henger sammen, hvilken rolle nettsiden faktisk spiller, hvordan sosiale medier fungerer i harmoni med det hele og hvor en bør prioritere.

Så jeg ønsker at vi går igjennom:

⇢ Hvor er du nå, hva kan du og hvordan kan vi bruke det

⇢ Hva mangler du, hvor finner du det

⇢ Vi arbeider ut en plan sammen, slik at du har noe å jobbe med på egenhånd.

⇢ Jeg tar en checkup underveis etter to-tre, for å veilede og gå gjennom hva du har gjort.

Jeg har en bachelor i kreativ markedskommunikasjon, jobbet i byråer hvor jeg har fått tatt del i markedsføring for bedrifter som Cappelen Damm og helt ferske startups - så både optimalisering på daglig basis, til en hybridløsning hvor jeg lærer opp startup'en, i tillegg til å holde de litt i hånden underveis.

Noen sentrale ting vi går gjennom er:

⇢ Hvorfor likes ikke betyr suksess, og at "magien"/resultater skjer på baksiden.

⇢ Hvordan det hele henger sammen, og at man kan ikke fokusere på en og en og en, men se det hele bildet og hvordan de påvirker hverandre.

Om du føler at økten vår var totalt waste, så er det bare å si i fra - så finner vi en løsning du er fornøyd med, for eksempel at vi setter opp en ny økt hvor vi skrur opp eller ned nivået. Det viktigste er at DU er fornøyd.

For at du skal slippe å huske på alt, så sender jeg deg et par ting:

⇢ Notatene mine fra økten, så kan du se mine tanker også

⇢ En del verktøy som jeg har liggende, som jeg bruker selv. F.eks hvordan man regner ut nødvendig mengde salg, ulike analyser osv. som du bare fyller inn.

Så, er du klar for å virkelig forstå hvordan ting henger sammen og hvordan du kobler de?